با همکاری تیم بازاریابی خود را توانمند کنید

بازاریابی دیگر به چیزهایی که می سازید نیست ، بلکه به داستان هایی که می گویید مربوط می شود.

آیا به دنبال لیستی از ابزارهای مفید SEO هستید؟ ما ابزارهای برتر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، خزیدن وب و موارد دیگر آزمایش می کنیم تا به مشاغل کمک کنیم داده های SEO را جمع آوری کنند ، رتبه بالاتری داشته باشند و استراتژی های بازاریابی دیجیتال را به طور مثر اجرا کنند.

می خواهم مجموعه ای از ابزارهای برتر رایگان SEO را به شما ارائه دهم. اینها بصری ، نرم ، موثر ، قدرتمند و – از همه بهتر – کاملا رایگان هستند.

در اینجا لیستی وجود دارد:


ویژگی های اصلی

برای کمک به شما در گرفتن نوع تصمیمات مهم برای رشد شرکت خود ، لیست شده در زیر مواردی است که به نظر من 7 ویژگی برتر در برنامه و داشبورد Enterprise SEO شماست.

  • امتیاز حسابرسی سئو
  • قابلیت بین المللی
  • مقیاس پذیری
  • ارجاع مشتری
  • فراتر از گزارش
  • اجرای سئو
  • چشم انداز و پیش بینی فرصت ها

برنامه ریز سئوی گوگل

با Keyword Planner ، می توانید ایده های جدید کلمات کلیدی برای کمپین های شبکه جستجوی خود را پیدا کنید که مربوط به محصول ، خدمات و مشتریان هدف شما باشد.

در حقیقت ، من از Google Keyword Planner (که قبلاً با عنوان ابزار Google Keyword شناخته می شد) استفاده کردم تا به رشد ترافیک ارگانیکی سایت من در ماه کمک کنم. این راهنمایی است که به شما نشان می دهم چگونه می توانید بیشترین ارزش جستجوگرها را از این ابزار عالی بدست آورید


یواست سئو

این یک افزونه SEO WordPress است که به شما در بهینه سازی موتور جستجو کمک می کند. آیا کاملاً قانع نشده اید؟ Yoast SEO پلاگین مورد علاقه وردپرس SEO میلیون ها کاربر در سراسر جهان است!

نحوه استفاده از یواست سئو

این راهنمایی است که من به شما نشان می دهم چگونه از این ابزار عالی سئو برای وب سایت وردپرس خود استفاده کنید


نتیجه

امیدوارم از راهنمای ما در استفاده از ابزارهای رایگان جستجوگر استفاده کرده باشید. حالا دوست دارم از شما بشنوم. همین حالا با گذاشتن یک نظر در زیر ، ما را مطلع کنید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.